Onderscheidende ontzorging sinds 21 maart 2011

Door ongekende aandacht te schenken aan zowel onze relaties en onze werkzoekenden, creĆ«ren wij een langdurige match. 

Na jarenlange ervaring in de logistieke- en uitzendbranche, begon ik in 2010 met het opzetten van ENJOB Personeelsdiensten. Een jaar lang heb ik me bezig gehouden met het uitdenken en uitwerken van een sterk concept.

Het resultaat is een bureau in personeelsdiensten met een frisse blik op recruitment. Door mijn ervaring wist ik goed waar de behoefte van het werkveld lag maar wist ik ook hoe het voelt om "uitzendkracht" te zijn. ENJOB Personeelsdiensten vindt sindsdien de perfecte match tussen personeel en werkgevers, door ongekende aandacht te geven aan zowel de behoefte van de werkzoekende, als de behoefte van onze relaties. Deze aanpak resulteert in onderscheidende ontzorging voor beide partijen."

Wouter Beckx, directeur ENJOB Personeelsdiensten B.V.

Benieuwd naar onze teams, missie en visie? 

NEN Certificatie 

Als bemiddelingsbureau streven wij naar kwaliteit en verantwoord ondernemen. Op deze manier weten onze relaties dat ze veilig en verantwoord zaken doen met ENJOB. Dit houdt in dat wij als organisatie altijd nauwkeurig voldoen aan onze administratieve verplichtingen. Denk hierbij aan afdrachten aan de belastingdienst, zoals loonheffingen en omzetbelasting. Hiermee voldoen wij aan de richtlijn "risicobeperking van de wettelijke keten- en inlenersaansprakelijkheid en illegale tewerkstellingen". Meer informatie vind je op de website van de NEN!


Wil jij werken bij ENJOB?

Heb jij passie voor het recruitmentvak en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? 
Neem een kijkje tussen onze vacatures!

Sociale betrokkenheid